Саме електрощітки, а саме ступінь її зношеності, безпосередньо впливає на тривалість безперервної роботи електродвигуна - адже електричний контакт між вузлами електродвигуна забезпечується саме нею. Суднобудування, авіація, машинобудування та багато інших різного роду області - всюди в електродвигунах і генераторах знайшли досить широке застосування призначаються для електродвигунів електрощітки.
Назва цієї деталі здається дивним - особливо тим, хто бачить її вперше. Воно пояснюється історією розвитку щітки. Адже саме на щітку були зовні схожі найперші деталі такого роду. І що збереглося до нашого часу назва - просто результат звички, нікуди не девшейся зі зміною форми деталі з ходом часу. Він володіє різного роду скосами прямокутник невеликого розміру - приблизно так виглядає щітка в наші дні. Але, звичайно ж, є велика кількість модифікацій.

Вугільні щітки: навіщо вони потрібні?
У електродвигунах електричний контакт між нерухомими і рухливими деталями забезпечується саме вугільної щіткою. Відповідно тривалість і безперервність роботи генератора залежить саме від цієї не особливо великої деталі і ступеня її зношеності - і про цей факт важливо пам'ятати. Термін роботи електродвигуна зменшується разом зі ступенем зносу щітки. Як в побуті, так і в різних видах як залізничного, так і всього іншого транспорту, в суднобудуванні і машинобудуванні самих різних галузей більш ніж широким застосуванням володіють щітки для електродвигунів. Всі щітки діляться на побутові і промислові.

Забезпечена пензлем тонка мідний дріт (звідки, власне, взялося сама назва «щітка») - так виглядали перші щітки електродвигуна. Прямокутник з різними скосами, подвійними і іншими змінами - до такого виду електрощітки еволюціонували на сьогоднішній день. Металеві порошки різноманітних сумішей, графіт, сажа і мідь - всі ці досить різні вуглецеві матеріали використовуються для виготовлення графітових щіток. Але, як видно з назви, графіт є основним матеріалом вугільної щітки. Для задоволення самих різних споживчих вимог заводами-виробниками випускаються найрізноманітніші щітки - це пов'язано з різницею ступенів жорсткості комутації з обертовими кільцями, великою кількістю різновидів самих двигунів і технологічними процесами роботи двигунів в цілому.

Різні інгредієнти, такі як сполучні речовини (сажа та т. Д.) Плюс графіт є основою виготовлення будь-вугільної щітки. А для відповідності різного роду вимогам промисловості розроблено велику кількість видів щіток для електродвигунів самого різного цільового призначення.
Процедура самого звичайного пресування є основою виробництва вугільних щіток. А різниця використовуються для виготовлення марок графіту зумовлює відмінність між графітовими і вугільними щітками.
При цьому не обов'язково поспішати робити висновок про несправності в разі відхилень від ідеального стану в процесі роботи. Також на злагодженість роботи всього механізму далеко не завжди впливають і дефекти в зовнішньому вигляді щітки. При цьому, наприклад, зношування щіток і їх іскріння роботу порушують, тому на них необхідно звертати увагу відразу. При цьому незадовільна робота не завжди є результатом несправності щітки - тут потрібно враховувати дуже багато чинників, і справжня причина виявляється не завжди просто.

Правильна заміна щітки також має велике значення. При цьому розташований на старій щітці (зазвичай на бічній частині) номер є дуже ненадійним орієнтиром, так як графіт і саму щітку різні виробники маркують по-різному. Тут сам графіт - саме те, на що потрібно звертати увагу. Також не варто орієнтуватися і на збігу розмірів, адже головний критерій вибору щітки - її твердість. Погіршення роботи механізму може бути викликано і універсальної маркою щітки, тому їх не варто переоцінювати.


Рекомендовані товари